Değişim ve iade için, satın aldığınız ürünlerin Karadeniz Mah. Gazi Cad. 135 İlkadım, Samsun adresine kargolanması gerekmektedir. Evet, Karadeniz Mah. Gazi Cad. 135 İlkadım, Samsun adresine ürünlerinizi kargolayarak değişim ya da iade yapabilirsiniz. Karadeniz Mah. Gazi Cad. 135 İlkadım, Samsun Evet, istediğiniz kargo firmasıyla iadenizi gerçekleştirebilirsiniz. Evet, mağazamızı ziyaret ederek ürün iadesi, ürün değişimi yapabilir, ücret iadenizi alabilirsiniz. Kampanyalı veya indirimli olarak satın aldığınız ürünlerin iadesini yapabilirsiniz. İade sürecinde ödediğiniz miktar iade yapılır. Ürününün indirimsiz fiyatı ya da iade ettiğiniz tarihteki fiyatı iade edilmez. Size özel bir kupon ile alışveriş yapmanız ve iade/değişim hakkınızı kullanmanız halinde, kuponunuz için bir süre kısıtlaması yoksa kuponunuz tekrar aktif edilir. İade ettiğiniz ürünlerin tarafımıza ulaşması ve onaylanması akabinde ödediğiniz tutar 3 iş günü içerisinde banka hesabınıza iade edilir. +90 549 715 57 51 nolu numara üzerinden WhatsApp üzerinden ya da +90 362 231 28 50 nolu telefonu arayarak iletişim kurabilirsiniz. Bize [email protected] üzerinden mail gönderebilirsiniz. İnternet sitemizden yapacağınız alışverişlerde;Kredi kartıyla ödeme,Kapıda ödeme (+15 TL kargo firması komisyonu eklenmektedir.)Havaleyle ödeme yöntemlerini kullanabilirsiniz. guldeko.com.tr olarak ödeme altyapısı olarak iyzico altyapısını kullanmaktayız. Ödeme yapma aşamasında “Kredi Kartıyla Ödeme” seçeneğini tercih ederseniz iyzico altyapısıyla kredi kartı vasıtasıyla ödeme yapabilirsiniz. İnternet sitemizdeki ödemelerinizde Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express ve Troy kartlarını kullanabilirsiniz. Tıpkı kredi kartıyla ödeme yaparken izlenen adımlar gibi, Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express ve Troy özelliklerine sahip banka kartlarıyla ödeme yapabilirsiniz. Ödeme aşamasında “Kapıda Ödeme” seçeneğini tercih etmeniz halinde, ürünleriniz kapıda ödeme yapabilmeniz üzerine kargolanır. Bu aşamada, kargo firması ödeyeceğiniz miktar üzerinden bir komisyon almaktadır. Bu komisyon sepet tutarınızın üzerine eklenmektedir. 3D Ödeme seçeneğini tercih etmeniz halinde banka ve sizin aranızda geçerli olan özel bir işlem ekranı açılır. Bu ekran üzerinden kredi kartı bilgilerini girmeniz halinde bankanıza kayıtlı cep telefonu numaranıza bir onay SMS’i gönderilir. Bu kod, sadece size özel olacağı için ödemeniz güvenli bir şekilde tamamlanır. İnternet sitemizden yapacağınız banka kartı ve kredi kartıyla ödemelerin tamamı iyzico güvencesiyle 3D ödeme sistemi altyapısında gerçekleşmektedir. Eğer onay alamıyorsanız bu konuyu bankanızla görüşmeniz gerekmektedir. Evet, internet sitemiz üzerinden üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. İnternet sitemizde ürünlerimizi inceleyebilir, ürünlerimizden kendinize özel bir sepet oluşturabilir, sahip olduğunuz indirim kuponlarını uygulayarak indirimli alışveriş yapabilirsiniz. Sepetinize eklediğiniz ürünler için ödeme aşamasına geçmeden önce fatura bilgilerinizi girmeniz akabinde üyeliğiniz otomatik olarak oluşturulabilir. Siparişinizi iptal etmek için lütfen +90 549 715 57 51 nolu numara üzerinden WhatsApp üzerinden ya da +90 362 231 28 50 nolu telefonu arayarak iletişim kurabilirsiniz. Bize [email protected] üzerinden mail gönderebilirsiniz. Evet, +90 549 715 57 51 nolu numara üzerinden WhatsApp üzerinden ya da +90 362 231 28 50 nolu telefonu arayarak iletişim kurabilirsiniz. Bize [email protected] üzerinden mail gönderebilirsiniz. İndirim kodunuzu ödeme aşamasında açılan Kupon Kodu bölümüne ekleyerek indiriminizi uygulayabilirsiniz. İnternet sitemizde yer alan arama çubuğunu kullanabilirsiniz. İnternet sitemize Kayıt Ol bağlantısını kullanarak üye olabilirsiniz. Hayır, internet sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemezsiniz. İnternet sitemize giriş yaptıktan sonra “Hesabım” sayfasını ziyaret ederek üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Şifrenizi unuttuysanız eğer Şifremi Sıfırla bağlantısından mail adresinize yeni bir şifre gönderebilirsiniz. Üyeliğinizi iptal etmek için [email protected]’a mail gönderebilirsiniz. Maalesef, resmi tatil günlerinde kargo firmaları çalışmadığı için teslimat yapılamamaktadır. 200₺’nin altında olan siparişlerinizin tamamı 12₺ sabit kargo ücretiyle gönderilirken, 200₺ ve üzerinde olan siparişlerinizin tamamı ücretsiz olarak kargolanmaktadır. guldeko.com.tr üzerinden hafta içi günlerde 17:30’a kadar verdiğiniz siparişler aynı gün içerisinde kargoya verilir. Cumartesi günleri ise 12.00’a kadar verdiğiniz siparişler aynı gün içerisinde kargoya verilirken Cumartesi günü 12:00 sonrasında ve Pazar günleri verilen siparişler ise Pazartesi günü kargo firmasına teslim edilir. Kargo firmaları ortalama 3 iş gününde Türkiye’nin her yerine teslimat yapmaktadır. MNG Kargo, PTT Kargo ve Sürat Kargo ile ürünlerinizi kargolayabiliriz. Bunun tercihini sipariş aşamasında siz yapabilirsiniz. Siparişlerinizin kargoya verilmesi akabinde tarafınıza kargo takip kodunu barındıran bir mail gönderilir. Kargo takip kodunuz ile yaptığınız kontroller akabinde eğer kargonuzda bir aksaklık olduğunu düşünüyorsanız +90 549 715 57 51 nolu numara üzerinden WhatsApp üzerinden ya da +90 362 231 28 50 nolu telefonu arayarak iletişim kurabilirsiniz. Bize [email protected] üzerinden mail gönderebilirsiniz. Maalesef, yapamazsınız. guldeko.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişlerin tamamı ücretsiz olarak kargolanmaktadır. Herhangi bir kargo ücreti ödemeyeceksiniz. +90 549 715 57 51 nolu numara üzerinden WhatsApp üzerinden ya da +90 362 231 28 50 nolu telefonu arayarak iletişim kurabilirsiniz. Bize [email protected] üzerinden mail gönderebilirsiniz. Evet, guldeko.com.tr Dünya’nın dört bir yanından sipariş verebilirsiniz. “Sipariş Takibi” sayfası üzerinden kargonuzun nerede olduğunu takip edebilirsiniz. Kargo firmasıyla görüşerek tekrar dağıtıma çıkmasını talep edebilir ya da kargo firması şubesinden paketinizi temin edebilirsiniz. İnternet sitemizde yer alan “Abone Ol” bağlantısına tıklayıp, formu doldurarak bültenimize abone olabilirsiniz. Size gönderilen onay metnini yanıtlamamanız halinde bülten kaydınız onaylanmaz. Onay sonrasındaysa aynı bağlantıya geri dönerek “Mail Bülteninizden Ayrılmak İstiyorum” bağlantısıyla bültenimizden ayrılabilirsiniz.İade ve Değişim
Sitenizden aldığım ürünlerin değişimi ve iadesini nasıl yapabilirim?
Almış olduğum ürünleri depo adresinize göndererek değişim yapabilir miyim?
İademi hangi adrese göndereceğim?
İade edeceğim ürünleri depo adresinize istediğim kargoyla gönderebilir miyim?
Ürünlerimi mağazanıza iade ettiğimde mağazanızdan ücret iademi alabilir miyim?
Kampanyalı olarak aldığım ürünün değişim ya da iadesini nasıl yapabilirim?
Ürünlerimi İade Ettiğimde Ücret İademi Ne kadar Sürede Alabilirim?
Siparişimi nasıl iptal ederim?
Ödeme ve Ödeme Seçenekleri
Almak istediğim ürünler için hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?
Kredi kartı ile Ödememi Nasıl Yapabilirim?
Yabancı kredi kartlarıyla ödeme yapılabiliyor mu?
Banka Kartı ile Nakit Ödeme Nasıl Yapabilirim?
Kapıda Nakit Nasıl Ödeme Yapabilirim?
3D Güvenli Ödeme İle Ödeme Nedir?
3D Güvenli Ödeme İle Nasıl Ödeme Yapacağım?
Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?
Alışveriş Yardımı
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim?
Siparişini Verdiğim Ürünü Almaktan Vazgeçersem Ne Yapmalıyım?
Siparişimi oluşturduktan sonra içerisinde değişiklik yapabilir miyim?
İndirim Kodumu Alışverişimde Nasıl Kullanabilirim?
Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
Üyelik İşlemleri
Nasıl üye olabilirim?
Sitenize üye olmak ücretli mi?
Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
Şifremi unuttum, ne yapabilirim?
Üyeliğimi nasıl iptal ettirebilirim?
Teslimat
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo ücretiniz ne kadar?
Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır?
Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?
Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?
Siparişim kargoya verildikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Elime yanlış veya kusurlu ürün geçerse ne yapmalıyım?
Sitenizden yurtdışına sipariş verebilir miyim?
Kargo takibimi nasıl yapabilirim?
Siparişim ben adresimde yokken gelirse ne yapmalıyım?
E-Bülten
Mail Bülteninize Nasıl Abone Olabilirim?
Mail Bülteni Aboneliğimi Nasıl İptal Edebilirim?